Eilen taas mentiin viihdyttään Lukaa. Mentiin joskus iltapäivällä oisko ollu kolmen aikaan, edellinen dogsitteri olikin  jääny ottaan mun tuloo. Mul oli suuri pyrkimys olla siellä kahden ja kolmen välillä, kun laskin et Luka jaksaa kyl olla ittekseen muutaman tunnin.

 Mul oli kaikki agility namitki mukana kun ois ollu reenit kahdeksalta. No tuli vetäjältä viesti et huonon sään vuoksi reenit peruttu, no aina hauskempaa rekuille, saivat taas etsiä nurmikolta nameja ja tällä kertaa oikei  nakkia... Luka kyl katto mua vähän halveksivasti kun tajus et ne nakit on tosi pieninä kuutioina.. Heittelin sille sit vähän isompina paloina froliggia...Dustyl on kyllä tohon namien etsintään niin iso into, eikä kyllästy ollenkaan. Nuo nenän käyttä leikit taitaa olla parasta mitä se tietää, niinkuin etsintäreenitkin lukeutuu amaan kategoriaan.

 Lukan tassu oli ihan ok, et ei jääny siitä perjantaisesta mitään vakavanpaa tai hoitoo vaativaa. Hyvä. Oli kurja ilma, satoi vettä ja ukkonen jyrisi, mut ei ihan lähellä, kauempaa näin salamoita. Sain sit pestä siskon olohuoneen mattoo, siel ei jotenki aina huomaa kytätä (kun kolmee koiraa katselee) et kävihän Dimmu pissalla, sit kun mennään taloon niin eikähän se kyykistä olohuoneen matolle.

Tuo maalla evakossa olo on mukavaa, koirat tulee hyvin toimeen osaavat rauhoittuakin, joskin välillä on aika vauhdikasta menoa. On jännä et Luka antaa Dustyn olla ihan muina miehinä siin pihassa jos mä oon niiden kanssa, mut jos paikalla on mun sisko alkaa Luka paimentaa Dustyy, eikä Dusty saa mennä metsän reunalle yms. Nytkin Luka alkoi paimentaa hetkeksi kun lainasin siskon sadetakkia, se meni ihan sekaisin, taisi olla mammaa ikävä... Ja sit mä viel laitan sen takin...Koira kulki ihan liki mussa ja häntä heilu. Luuli kai hetken et mä oon mun sisko.