Me ollaanny vähä lomafiiliksis kun en meinaa saada ees kirjoitettua. On jotenki niin kivaa vaan säheltää koirien kanssa pihalla yms.Tiistaina oli Dimmulla tottista. Siel tehtiin liikkeestä maahan menoja... Noh mä tein Dimmulle vaan maahan menoja, kun ei sekään viel ihan hanskassa oo.. Mentiin kontakti pujottelua joka meni meillä aika hyvin. Tollainen koulutustilanne "kentällä" on Dimmun kans sillai helppo et se on tajunnu olevansa töissä...Ei puhettakaan rähjäämisestä... Taidettiin tehdä seuraamistakin, mä ihan suosiolla vaan naksuttelin sille sitä oikeeta kohtaa ja heitin namin aiona joko eteen tai taa riippuen siitä yrittikö jäädä jälkeen vai mennä edellä... Sit oli viel luoksetuloharjoitus. Ois pitäny jättää istumaan koira ja sit kutsuu luokse. Mä halusin tehä yhen pidemmän luoksetulon ilman sitä istumista. Ei Dimmu viel osaa kovin kauas jäädä odottamaan. No vetäjä piti hihnasta ja en osannu mun ajatusta tarpeeksi selvästi selittää. Mun mielestä saatiin onnistunu luoksetulo harjoitus vaikka en sitä vaatinu istumaan siellä.. Harjoitellaan nyt kotiläksynä paikallaistumista..