Oli ihan kivat reenit. Mulla oli mukana vesisuihkepullo jolla sit suihkin jos Dimmu haukku. Ja se rauhoittuikin aikas hyvin. Meit oliki ruunsaasti paikalla 12 koirakkoo ja saatiin sit kivasti toinenki vetäjä paikalle kun sen koululaisista ei kukaan ollu päässy. Reenattiin alkuun paikalla oloa lyhyillä ajoilla. Dimmu meni hyvin maahan ja pari kertaa pääs nousemaan. Pääsääntöisesti se meni sillä hyvin.

Liikkeestä seisominen meni kans ok, mun täytyy nyt saada häivytettyy sitä kädellä pysäyttämistä siinä.

Uutena asiana reenattiin askelsiirymisiä. Mä oon kai tehvy tän tyyppisii joskus kotona. Eikä Dimmuu juuri hetkauttanu mun siirtymiset ja hyvin tuli mukana.Olin aika yllättynyt.

Reenattiin viel pareittain sivulle tulemisia niin  et pari katto et kuin se oma koira tuli ja meneekö suoraan jne.