Kolmen viikon tiivis agiliitoilu loppuiki. Oliki tehokasta ja kivaa reenailla Marian mutkikkaita ratoja, edelleen meidän ongelmana on se etten osaa kattoo koiraa ja juosta. Nooh juoksua oon parantanu kyllä mutta se koiraan kattominen niin että hartiakin kääntyisi.. öö..... Kyllä mun silimät seuraa koiraa mut ei vaan riitä. Meil  ollu kyl tosi kivaa Dimmun kans reeneis. Ostin sille uusia lelujakin, nahka patikoita ja nahkaisen rättilelun. Se onki ollun ihan huippu ostos. Koira kvi maanantaina niin innoissaan että tarjoili mulle kaikenlaisia esteitä et saos sen palkan..

Eilen käytiin toises mollikisas. Huh. No ei kyl pärjätty, ohjasin sen elukan väärään päähän putkee enkä ruvennu sitä korjaamaan ja tehtiin siis väärä rata ja sit viel vipalta esteeltä tuli kaksi kieltoa. heh. Mut tavoite täyttyi pääasia, koira pysyi kanssani radalla ja sil näytti oleen hauskaa. Mua jännitti ihan kauheesti, enemmän ku vappukisoissa. Tuntu etten jaksa yhtään juosta, en saa juosta ja juoksen mutta jalat ei liiku.. Reeneis ku kehun Dimmmua ja kälätän sille paljon nii nyt kisois vaan puhkuin hyppy hyppy jne... Jäi kaikki välikehumiset tosi vähiin ku jännitti.. Kaikki ohjauskuviot suht suoraviivaiselle radalle jotka rataan tutustumisessa suunnittelin toimi. Ens viikoilla uusiin epiksiin..

Oli kisan jälkeen viel reenit mouhiksella, emil oliki kisoissa kiva oma reenijengi koossa kun Hanna ja Veeraki oli ja Minna ja Mosku. Hyvin jaksettiin viel reenataki, vaikk mua ainaki väsytti kauheesti..