On treenattu ahkerasti joka viikko :)

Dimmu:

Viimeviikolla siirryttiin ilmaisuharkassa mettään ;) eli oli yks mm jolla otettiin kerran haukahdusta polulla kaksi toistoa niin et mm siirtyi välillä. Se meni hyvin, tää on nyt toiminu ihan kivasti. Oli sit lisänä kaksi mm joilla molemmilla vielä lapsi mmt mukana ja näillä maalihenkilöillä haukahti reippaasti mutta jouduin sit kustua Dimmun taskulle kun jäi sinne heilutteleen häntää. Luulen et se kun tykkää lapsista niin kauheesti niin oli vaan tohkeissaan siellä..

Eile sitte otettiin ihan tien varressa kaks mm joilta haukahdus ja sit taskun kosketus ja näytölle kaaviota. Eka löytdettiin makaava mm jolle Dimmu haukahti ennen ku ees näki koko ykkösnamia ja oli Dimmupötkylä aika tohkeissaan siellä. Ja tuli sit tosi hienosti mulle ja koski taskua ja päästiin näytölle. Toinen sit meni vähä mönkään olin liian huonosti ohjeistanu maalihenkilön ja niin sit sai Dimmu heti sinne mentyään ykkösnamin ja lähti heti kertomaan mulle. Öö mä sit vähä pihalla siinä ja käskin Dimmun mennä sinne uudestaan ja sit tajusin kysyä siit ykkösestä ja sanoin et pitää ärsyttää sitä sillä vähän että se haukahdus saadaan. No sit kaivettiin purkista uus ykkönen ja saatiin haukahdos.  No ei nyt mitään maailmaa kaatavaa, eihän me ehkä saada 100 varmaksi sitä yhtä haukahdosta maalihenkilöllä, mutta varmaa on jo se että Dimmulla on tuo taskuun koskeminen vahva ja hyvä, haukahdusta vaan sinne toivoisin minimoimaan riskiä että käännän Dimmulle selkäni kun se tulee kaukaa ilmaisulle..

Reenien lopuksi otettiin Dimmulle sit viel kolme toistoa :) yksi seisova yksi istuva ja yksi pressun alla ollut.  Ekalla oli niin tohkeissaan et haukahteli jo  ennen ku oli aivan kii maalihenkilössä :) taskulle tuli kovaa vauhtia.. Pressuhenkilöllä haukahti kans hyvin ja voi pötkylän ilmettä kun pressun alta tulikin ykkösnamin ojentanu käsi :) se mietti vähä ja katteli mua kun olin alempana mettässä sit se kiersi maalihenkilön ympäri pari kertaa haukahtaen noo kutsuin sen sit taskulle ja tulikin lujaa :) ja päästiin näytölle. Aika hieno poika, putkiaivo joutui ajatella :)  Kolmas meni tosi hienosti kaikki osiot, maalihenilön hakeminen, haukahdos ja mulle taskulle ilmaisu ja näytölle meno. Namien ja kehujen jälkeen leikittiin viel köysipallolla tiellä ja ihan tohkeissaan haastoi muita leikkimään kanssaan :)

 

Dusty on tehny viim treeneissä kan s imaisun hinkkaamista ja nyt kun tulee mun luo niin haukahtaa mulle jo aika hiensosti. Intoa ja meininkiä on ollu hurjasti. Malttia sitten ei niin olekkaan...