Eilen hakuiltiiin rennolla meiningillä. Menin treenipaikalle pari tuntia ennen ja kävelin yhden pitkän jäljen vanhenemaan. Siinä välissä sitten laahustelin metsässä ja rekut mennä pöllötti. Mä en kauheesti jaksanu flunssaisena riekkua.. Treenasin siin vähä tokoaki ja otin Dimmulla yhen esineen ilmaisun mikä meni mallikkaasti :)

Varsinainen reeni oli Dimmulle ensi kaksi ykkösnamillista mm. Eka meni vähä urpoiluksi, haukahti ja lähti mua kohti, kattoi ylhäältä kallion päältä et hei mä oon täällä ja meni takas maalihenkilölle haukkumaan... tuli sit ku käskin mulle asti.. ja päästiin näytölle. Toinen meni paremmin. Sai tehä Dimmun oikein hommia et löysi ja sit ku löys oli innokkaana haukahtamassa mut oli sen oloinen ettei lähde maalihenkilöltä.. Tuli kuitenkin..

Otettiin sit reenien lopuksi sille viel kolme toistoa ja annoin maalihenkilöille vaan ykkösnamit ja tasku ilmaisusta tuli multa purkista nami ja mun kanssa mentiin maalihenkilölle ja sit maalihenkilö purkista antoi Dimmulle namia... Nää meni oikein hyvin, tosin ekalla ei haukahtamaan ehtinyt kun tuli niin kovalla vauhdilla taskulle hyväksyin sen kun se on ilmaisumme perus juttu, haukahdos on extraa.. Kahdella muulla haukahti hyvin.

Dustylle oli kans kaksi ykkösnamillista mm, ja nyt kun tuli ekalta löytämältään mulle oli jo itte siin mun lähelle tullessaan tarjoamassa haukahdusta ja päästiin siis heti näytölle, toinen meni samalla meinigillä.

 

Tänään kävin kuluttamassa elukoitten aivonystyröitä tekemällä niille pienet muistelo jäljet. Dimmulle 150m reilu puoli tuntia vanha, Dustylle 50 m ja aika tasan puolituntia vanha.. Jälkien vanhetessa käytiin laahustamassa sairaslomailijan hitaalla tahdilla pikkulenkki.. Molemmilla sujui hyvin ja jäljen nostokin onnistui. Ei valittamista.

Lisäksi otin molemmille muutaman esineen jotka kävin piilottamassa yhden metsään yhden ihan näkösälle ja yhden betonirummun päälle. Dimmu oli ensin metsässä olleesta repusta et häh? ja kun löysi sen kehuin ja pyysin taskulle ja mentiin yhdessä näytölle ja sai repusta purkista namia.. Tän jälkeen nää kaksi muuta meni ihan hyvin.  Dustylle otin vaan kaksi ja ne meni molemmat ihan hyvin ja se tuli mulle ilmaisullekkin :)

Mul ois nyt kauheesti reenienergiaa ja jäljestäminenkin oli taas kivaa :) Ei noi rekutkaan tästä pikkureenailusta näkyny pahastuvan...