Tänään käytiin jo reenaamassa, vaikka huomenna ois normaali reenipäivämme. Dustylle oli kaksi makaavaa mm(=maalimiestä..). Ja ekan kerran se teki mulle valheilmaisun!! Eli se meni tai oli menossa ekalle mm:lle ja kai jo näki sen ennen ko ehti perille asti ja lähtikin sit jo mua hakemaan, niin selkeetä huomion hakua se ei yleensä ilmaisulla tee ja kun ei tuo mitenkään huvikseen käy mun luona tollaisissa tilanteissa. No mentiin  pienen mutkan kautta mm:n luo. Sit jatkettiin toiselle, se menikin hienosti eikä ollut moitittavaa. Seuraavaksi kerraksi haluan taas noita makaavia mm.
Dimmun jälki... Hmm sille tehtiin nyt n.100m jälki johon jäi mm. päähän odottelemaan. Koira ehti jo merkata jäljen ennenkö lähdettiin ajamaan, mentiin aika tuoreelle jäljelle. Se meni jonkun matkaa tosi määrätietoisesti mutta minä onnistuin tunaroimaan tämän harjoituksen, jälkiliina takertui risukkoon parikin kertaa ja idiootti kun olin pyysin koiraa odottamaan, jolloin se kai luuli tekevänsä väärin. Päästiin sitten selvemmälle alueelle ja kuului autoilta haukuntaa yms, joka sit vielä hämmensi sitä. Jonkun aikaa annettiin sen itse ratkoa pulmaa ja saatiinkin  jäljen loppu hienosti kiinni, sen Dimmu menikin jo uudella innolla ja oli iloinen kun mm löytyi jäljen päästä. Seuraaviin reeneihin mennessä mun pitää hankkia uusi jälkiliina, tuo pirun nylon tarttuu joka risuun yms.