No nii eile alkoi taas yksityiskoulun kurssi. Ja sit on Katin & ekun kans käyty omilla vuoroilla lämpimäs hallis pari kertaa. Ekal kerral meil oli koko tunti kahestaan ja aika hyviä harjoituksia saatiinki tehtyä ja juostua nii et tuli hiki. Ny viimeviikonloppuna mukana oli Katin tuttu ja suomenlapinkoira neitonen. Tutustuivat siinä esteeseen ja putkeen. Kolme koirakkoo omalla vuorolla onki aika riittävä. Aika hyvoin pystyy suuunnitella et mitä haluu reenata. Dimmu on irtoomista ja yksittäisiä esteitä ekal kerral. Mm pussia ja muuria sekä keinua. Tokal kerral mentii pikku rataaki ja sit ohjauskuvioita, takaaleikkauksia, kierrättämistä ja sylikäännöstä. Ai et oli mulle vaikeita...

Eile oli mouhijärvelläki mulla vaikeeta.. Dimmu mennä rallitteli mielissään. Mentiin yksittäisinä esteinä keppejä ja puomia. Kepit menee aika kivasti mut mun pitäs vaan antaa koiiran mennä eikä hutkii käsiohjausta siihe sekaan... Noh uudelle takapihalle saadaan ens viikolla kepit pystyyn..  Puomi meni hirveel vauhdilla mää sain ihan kunnolla juosta et ehin kontakstille hihkuun -nami pysäyttämiskäskyä...

Vasinainen hyppysarja oliki sit se mulle vaikee homma. Mä en osaa tehä kahta asiaa kattoo koiraa ja juosta. Sit ku tajuun et helkkari mun pitää juosta nii kadotan koiran...

Meil oli agilitys uus ryhmä, veikoirapiojat Pilkku ja Elmo ja jokin terrieri(ehkä irlannin punainen) narttu. Pilkku ja Elmo meille tuttuja ennestään tse:stä. Dimmu oli ainoo minirekku. Dimmu oli hallissa kivan hiljainen ja kuulolla, ei turhaa louskuttamista. Vähän kiihtyi terrierin kiekumisesta.