Eilen taas ajeltiin mouhujärvelle agiliitämään. Mulla oli oma vesisuihke pullo kookille mukana..  Ennen agilityyn lähtöö yrittettiin Hannan kanssa saada Dimmusta poseerauskuvaa jotta voi lähettää herran morsiammelle vähä fotoo.... Muutamaan kuvaas se onnistuiki seisomaan hienosti, nyt vaan oottelen et saan kuvat Hannalta jotta sit laitan etiäppäin...

Itse liitelyt sitten. Het ekaksi otettiin pieni rata pätkä. Jossa oli kolme hyppyä melko suorassa linjassa sitten oli putki kiinni hallin seinässä ja 90 asteen lulmassa. Putken jälkeen oli kaksi hyppyä melkein suorassa ja viimeiseltä hypylytä sitten valssilla suoralle mustalle putkelle. No johan oli vaikeeta... Ok koira istuu oottamassa että saa luvan lähtee, hyvä.. Se hyppääki kaksi estettä hyvin ja kolmannella sitten mä möhlin koko homman ku pitäsi sen jälkeen sitä valssiiii....Mä en vaan osaa pitää katsetta koirassa niin että mun hartiat ois tarpeeksi vinossa. Jolloin se sit oikealla olessaan rallittaa mun vasemmalle...Mul on pää vaan vinossa ja katse koirassa... Ei vaan riitä. No saatiin kai kun sitä ekaa kolmee hyppyyki jauhettiin MUN kaaliin nii se onnistuunki, putkelle irtoo hyvin ja taas mää sohaan sitä sen jälkeistä hyppyy. ongelmana taas se et meen liika lähelle putken suuta jolloin jouduin koukata itteni pois seuraavalle esteelle mennessä... Jolloin rintamasuunta menee päin helvettiä ja koira tulee sinne minne  se rintamasuunta on. Tätäki jauhettii... Vetäjä jeesas sitte nii et sil oli se nami alusta ja se oli sen hypyn takana sen alusta n kanssa nii saatiin koira mun tötöilystä huolimatta meneen suoraan... Viimeisen hypyn jälkeen en ehtiny kyl sitä valssii tehä kun  olin jo putkee huudellu ja se elukka ehti sinne ennen mua... HUH...

Toine rata pätkä mentiin valsseja... Hui.. se oliki mielenkiintoinen. En enää ees muista este järjestystä mutta sain juosta täysillä että kerkeisn valssaileen ja oleen koiran edellä.. Täst palkkasin pallolla. Dimmu sit innostui pallosta niin paljon et kyttäili mua välillä et missäs sil ny se pallo ois... Otin sille ku ohjeistettiin hypylle irtoomista ni et heitin palloo yli yhden hypyn.. Meni kivasti mut kuumenee aika paljon lelulla palkkaamisesta.. Loppuun otettiin keppejä ja puomia. Puomi meni nyt tosi kovalla vauhdilla en pitäny kovin lyhyttä hihnaa enkä edes tukenu pannasta, ei jännittäny nousu yhtään ja alastulokontaktilla seiso itte heti nami-käskyllä ja toljotteli mua ja ootteli vapautusta. Hieno poika oli!