Tänään sit kyselin aikoja Dustyn vakkari hierojalle ainakin kolme kertaa nyt kuntoutuksen tueksi haluan näitä hierontoja sille. Nyt kun tuon koiran liikkeitä kattoo toisella silmällä kun tietää... Niin voi että ymmärrän kyllä fysioterapeutin surkeen ilmeen kun voivotteli Dustyn vinoutta. Nyt kun oon kytänny sitä oikeeta takajalkaa niin nään selvästi ettei se ponkaise ravaessa sitä tarpeeksi taakse. Ja kun katsoo miten se seisahtaa kun pysähtyy liikkeestä niin aina paino oikealle.. Kurja. Mä en aan keksi mitään missä se ois loukannu sen perän. Se on kyllä aina menny sata lasissa joka paikassa, en muista sen kaatuneen, paitsi talvella se kyl liukastui rappusessa. Lisäksi on leikkinyt tosi hurjia leikkejä isompien koirien kanssa. No eipä nää arvailut mitään auta. Dustyn hierojalle kun kerroin meiä tuomiosta et koirani ei ehkä ikinä agilitaa.. niin sanoi kans et voi kökkö...

Tänään lenkille mennes meille viä sattu inhottava juttu. Olin ylittämässä tietä ruuhka-aikana tossa lähellä, siin ei oo mitään keskikoroketta ja on hankala mennä yli. Meille anto tietä yksi auto niin et pääsin sinne keskelle kurkkimaan et tuleeko toisesta suunnata autoo.. Tulihan sieltä. Mul oli koirat oikein lyhyil remmeil ja kurkin sieltä autojen välistä.. Tää tulija sit näki mut kurkkimassa ja veti liinat kiinni. Sen perässä tullut sai pysäytettyä , mutta se kolmas tönäisi sitä. No tää eka jatkaa matkaansa kun me päästiin siinä sekaanuksessa tien yli. Kaksi muuta meni selvitteleen asioitaan. Mäkin sitten menin sinne kun ensin  juttelin ohikulkijan kanssa tilanteesta, ohikuljija sanoi ettei ollu mun vika.. Ei kyl munkaan mielestä. No se perään ajaja ukko sit tietty heti mua syyttämään. Mun koirat kuulemma juoksenteli pitkin tietä. Just joo.. Ja ihmetteli et mitä siitä tietä ylitin kun vähän matkan päässä ois ollu suojatie.. Niin me just oltiin suojatiellä... Ja ihan samanlainen liikennetilanne ois ollu sil seuraavalla. Mä rauhoittelin sitä tätii minkä autoa oli tönäisty ja kehoitin käymään lääkärissä varmuuden vuoksi ettei sit kostaudu myöhemmin niska kipuina.. Täräys se on tollainen pikku perään ajokin. Saa nähä millainen sotku tästäkin vielä tulee.