Eilen reenailtiin Perkonmäessä Ylöjärvellä.

Dusty oli mun koirista ekana ja sillä oli kaksi ykkösnamillista maalihenkilöä. Elukka oli autosta otettaessa niin innoissaan että vaan pomppi ilmaan ja ei meinannu millään malttaa sivulle tulla pomppi mua ympäri ja ympäri vaan... sit ku vihdoin löyty malttia sivuööe tuloon ja saatiin työvaatteet sen päälle ja sai luvan lähteä piti sen vieläkin pomppia useempi kerta ilmaan... Dustyn suoritus oili erittäin energinen ja innokas ja ekalle hajulle irtos itsenäisesti ja lähti mua kohti imaisulle mutta pissas matkalla... haukahdus mulle meni ihan ok ja näytölle lähti innokkaasti. Toiselle maalihenkilölle lähdettäessä oli taas melkoista meininkiä... ja lähtikin kauheen vauhdikkaasti tarkentelemaan hajua ja tuli aika viivana mun eteen ja sain sen taas haukatamaan ja päästiin näytölle. Dusty oli tosi mahtava!!!

Dimmulle otettiin uutta ilmaisukuvioo ensin 3 toistoa ja mettässä oli kolme suoran palkan mm makaava/peitetty, istuva ja seisova. Ilmaisukuviossa otettiin lyhyellä matkalla ensin kyykkivä mm ja mm ärsytti Dimmua ykkösnamilla ja sai haukun josta Dimmulle se ykkönen tän jälkeen huikkasin Dimmulle -tasku jolloin tuli mulle ja lähettiin yhdessä näytölle. Sai lisää namia maalihenkilöltä. Mentiin Dimmun kanssa takasi tielle ja mm  vaihtoi hieman paikkaa ja oli seisova. Taas sama juttu ärsytti ykkösnamilla ja sai haukun ja siitä Dimmulle ykkönen nyt et sanonu taskua tuli itte ja taas päästiin näytölle.  Taas poistuttiin Dimmun kanssa tielle kun se oli ensi palkattu.. Mm vaitoi taas paikkaa ja oli sitten makaava, taas mentiin Dimmun kanssa ja ykkösnamilla ärsytti haukahduksen ja tuli sitten taskulle ja päästiin näytölle. Näitä harjoituksia on tehty nyt 4 kertaa ja kyllä se etenee. Välimatka täytyy vielä olla aika lyhyt ekalla kerralla ja namin aika lähellä koiraa kun muuten se käy siellä tosi nopeesti ja juoksee heti hakeen mua. Näiden harjoitusten yhteydessä Dimmun taskun koskeminen on aina tosi määrätietoinen se jopa ottaa taskun suuhunsa :) tai näykkää taskua.