Reenelöitiin puuvuorella.
Mulle laitettiin vapaavalintainen isoetsintä jommalla kummalla D:llä. Mut maalihenklilö oli tosi myöhässä ja en halunnu vaihtaa Annee tai Juhaa maalihenkilöksi kun olin ajatellu ottaa sen etsinnän Dustyllä. Nii mä sit päätin jättää väliin, vaik seuraavaan ison etsinnän vuoroon menee taas pitkään.

Dimmu pääs sit ekana reenaan. Sille oliki tosi kiva reeni, kaksi mm. Juha meni siihen nii et mä näin ja silt oliki tarkoitus ottaa ilmaisureeni. Anne pinko reilusti pidemmälle ja viskeli esineitä mettään et nähää mite niihi reagoidaan. Dimmu sai siin ku lähettiin hakeen tosi voimakkaasti molempien mm hajut Annen jäljestä ja Juhan ilmasta.. Sai piene hepulinki.. Mut kirmaili Juhalle otti ykkösnamin ja tuli kauheeta vauhtia mun luo. Pyysin sen eteen istumisen ja päästin näytölle. Tosi hienosti meni! Sit lähdettiin haravoimaan aluetta eteenpäin. No kohta se jumitteli yhen hanskan kohdalla ja heilutteli häntää. Siinä sit ihasteltiin hanskaa ja leikittiin sillä ja syöteltii namia. Jatkettiin hanska matkassa matkaa ja pian löyty toinen hanska. Dimmu reagoi hanskojen hajuun tosi selkeästi. Sitä toista hanskaa se itte siel jo retuutti kun pääsin lähemmäs. Sit saiki jo niin vahvan vainun maalihenkilöstä ja pinko sinne piilolle jossa sai sitte suoran palkan. Annelle sit heti kehuin et hienosti kaksi hanskaa löyty, kuulin sit et niit ois siel viel kolme ja jätin elukalöle liivit päälle ja bongattiin autolle palatessa viel kaksi hanskaa. Tosi hienosti.

Dustyl oli kaksi ykkösnamillista mm. Ja siel oli taas niit Annen heittelemii hanskoja muutamat. Ekan mm ilmaisu oli vähä huono Dusty kyl lähti ykkösen syötyään mutta teki kuperkeikan siin mulle tullessaan ja kai vähä unohti mitä oli tekemässä ja tuli mulle eteen istumaan. Pääsi näytölle kuitenki. Niihi hanskoihin se reagoi niihin hajuihin mut se et se haju oli hanskasta oli Dustylle outoa. Ite yritin saada sitä tutkailemaan hanskaa jonka löysin... Se tuli sitä kattoon ja kehuin, ja se jopa retuutti hanskaa kaks sekunttia ja lähti kiitään muualle... Ei paljo kiinnostanu... Toisen maalihenlilön paikantaminen oli vähä työlästä se kökötti sellaisessa kuopassa ja Dusty tarkenteli tosissaan. Haju oli sillä niin selvästi ettei mitään epäselvää siin työn tekemises. Löyty ja söi ykkösen ja tuli tosi to,merana hal´keen mua ja istu eteen nopeasti ja sai luvan lähtee näytölle. Siuel sit kehuttiin jne. Dusty sit esitti siin muutaman Lurps tempunki kun oli yleisöö..

Mut nyt mä lähen esittään tansseja ja rekut on menny hoitolaan. On kumman hiljaista täällä kotona.